Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J31a17r75a 80R55a79n32k

10. 5. 2017 2:43

Na case z davno nezalezi, hlavne, zes to dalR^

0 0
možnosti
Foto

Václave, zdravotnice č.14 podala magnesium v době Vašeho ošetřování i mě. Právě jsem Vás míjel a nakonec jsem maraton dokončil. Kdo ví, ten ví. Hodně zdraví do dalších aktivit. R^

1 0
možnosti
VK

Karma kolego. Měl jsem to podobně. Křeče po třicátém kilometru. Poslední mě rafla natvrdo před cílem za Husákovým tichem. Tímto děkuji mladičké zdravotnici č.14, která si mě sama vyhledala, nasypala do mě pytlík s magnesiem, který neuvěřitelně rychle zabral, druhý mi dala do ruky, pro jistotu na cestu. Ta atmosféra v Pařížské je neuvěřitelná, modrý koberec, emoce, slzy...Přesně jak píšete. Vyhrál každý, kdo tam byl. Ať na trati, tak mimo ní.

1 0
možnosti
JR

J72a57r31a 83R96a96n62k

10. 5. 2017 2:44

..jo jo, chce to mineraly:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Nejdůležitější v mém životě je moje rodina a svoboda. Motto: Píši svobodně, čtěte svobodně!