Jak jsem se stal maratonským běžcem

Po dvou letech intenzivní přípravy a mentálního tréninku jsem se postavil na start svého prvního maratonského běhu. Z celé řady destinací zvítězil hessenský Frankfurt. 

To je ovšem až konec mého příběhu. Vrátím se na začátek.
Bylo to před dvěma lety. Tehdy jsem začal běhat. Pomalu a občas. Postupem doby často a rychle. Dokonce jsem do svého programu zařazoval i běžecké závody. Převážně destinace 10 kilometrů až půlmaratony. Výsledky? Velmi dobré, dokonce mi pravidelně patří místo na stupních vítězů ve své věkové kategorii. Zásluhou dispozic a velké dřiny. 
'Objem naběhaných kilometrů ročně překročil hranici 3500. Vše se posunulo, vše se zkvalitnilo a mě došlo, že je to vážná diagnóza (abych byl ok, musím si dávat dávky běhu). Téměř denně a velké vzdálenosti. 
Došlo to tak daleko, že mám i partnera Salminga ze Švédska. 
Co je však Mont Everestem běžce? Ano, je jím maratonský běh. Dva roky příprav, fyzických i mentálních. 
Rozhodnutí v kruhu nejbližších padlo. Místem, kde se chci stát praktikujícím maratoncem bude německý Frankfurt. Datum startu 25. 10. 2015. 
Je to právě jeden den, co jsem to dokázal. 
Vše co při maratonském běhu zažíváte je nepřenosné. Jedinečné, bolestné a zároveň rajsky slastné. 
Bylo to poprvé. Nikdo a nikdy Vám to nevezme. Ten gejzír pozitivních emocí v cíli se nedá pojmenovat, popsat. 
 

BMW Frankfurt Marathon 2015

Je to fantastické a životu vzácné. Díky, že mi to bylo umožněno být jedním z těch co to dokázali. 
 

Autor: Pavel Maršík | pondělí 26.10.2015 10:50 | karma článku: 8,87 | přečteno: 282x
  • Další články autora

Pavel Maršík

Najdi si svou pravdu

20.10.2021 v 22:52 | Karma: 6,78

Pavel Maršík

Od Husáka k Zemanovi

19.10.2021 v 8:17 | Karma: 24,59

Pavel Maršík

Smutný konec Prezidenta republiky

15.10.2021 v 9:48 | Karma: 23,41

Pavel Maršík

Filipe Pešáne, jako sorry

2.6.2021 v 9:53 | Karma: 4,40
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Nejdůležitější v mém životě je moje rodina a svoboda. Motto: Píši svobodně, čtěte svobodně!