Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Maratony prožívám naplno, ale trošku jinak, než vy. A sice z pozice matky nadšeného syna. A když mi přijde zpráva "Mami, bylo to úžasný, užil jsem si to", jsem šťastná i já. Určitě se spolu někde míjíte, běhá, kde se dá.;-)Moc vám držím palce!R^

0 0
možnosti

Držím palce. Poběžíme spolu...., někde...., v davu.... Už se těším. Naběháno mám, ale co hlava?;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek a podporu. Současně přeji hodně zdraví!R^

0 0
možnosti

Vaše pocity jsem také zažíval. Nikdy jsem necítil změny v přírodě, jako když jsem v ní běhal. První marathon jsem běžel ve svých 52 letech a potom dalších osm, každý rok jeden. Největším zážitkem byl Berlín 2008, úžasná atmosféra v ulicích, precizní organize a nádherný pocit, že jsem byl součástí závodu, ve kterém Haile Gebrselassie poprvé uběhl světový rekord pod 2 hodiny a 4 minuty. Dnes už neběhám kvůli kolenu, ale na horském kole udělám ročně 6000 km. Je to stejná droga, ale při běhu jsem prožíval větší nirvánu. Běh mě naučil naslouchat tělu a to je pro život hodně důležitý. Přeji Vám hodně zdraví a naběhaných kilometrů.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji mnoho zdraví a radosti na trasách!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS