Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V té poslední větě, "vytvářet fanouškům výkony", to je skutečná jazyková perla.

0 0
možnosti
Foto

Já byl rovněž v roce 1980 na OH v Moskvě. Mnohé se od té doby změnilo. Bohužel směrem k zajištění bezpečnosti účastníků a návštěvníků her jsou dmes nutná opatření, která se zdají být až absurdní. Jsem si však jistý, že by tomu tak bylo, i kdyby ZOH byly kdekoliv. Autorovi článku se zdají být ruská opatření, která jsou mu předkládána českými médii, která nevím proč ZOH v Soči očividně nefandí, až příliš ruská. Chtěl bych vidět autorovu reakci, kdyby pořadatelé ZOH v otázkách bezpečnosti něco zanedbali a došlo by k tragédii podobné té z OH v Mnichově. To by i ty úředně ověřené transparenty byly málo pro zajištění bezpečnosti, jaká byla potřeba.

A o to víc bych si přál, aby naši sportovci dovezli ze Soči co nejvíc medailí a dobrých umístění. Byl bych šťasten, kdyby nezapomenutelné Nagano nahradilo stejně nezapomenutelá Soči.

1 0
možnosti
AS

A76d42a65m 46S55t90a31v78a

3. 2. 2014 13:27

Autore, o sobě píšete: "Nejdůležitější v mém životě je moje rodina a svoboda": Doufám, že pojmu rodina rozumíme stejně, i  když... Ale moc by mě zajímalo, jak vy rozumíte pojmu svoboda? A potom, v souvislosti s OH v Soči  píšete cosi o polopevnosti a kdesi cosi. Vy jste začal vnímat dění až letos? Vy si nevzpomínáte, co se psalo o OH ve Vancouvru?

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Vlastimile

byl jsem v Rusku 2x osobně. Lidí v Rusku si Vážím a mám tam přátele. Já píši o dimenzi pozadí a důvodem politických či jiných.

Klidný týden přeje PaMa

1 0
možnosti
VT

Děkuji za ten klidný týden (i když asi moc klidný nebude) Nechtěl jsem se Vás dotktnout, ale především v TV mě štve, jak jsou už předem odsuzovány k neúspěchu OH v Soči. Megalomanie, zákazy toho i onoho, buz...anti,  bla bla bla. V USA si na ulici nemůžete ani pivo loknout, bez toho aniž by bylo v papírovém pytlíku, zlobivému děcku když dáte přes prdel, tak vyfasujete doživotí - a to jaxi nikomu nevadí. Ale Putin - cokoliv udělá, tak je všechno špatně, je to z Ruska. To mě štve.

1 1
možnosti
VT

Píšete, jako kdybych se díval na zpravodajství v TV. Olympijské hry v Soči musí být za každou cenu špatné. V Rusku je všechno špatně. Měl jsem tu možnost podívat se do Moskvy na LOH ´80. Je to sice už spousta let, ale bylo to i na tu pohnutou dobu perfektní. Rusové nejsou špatní lidé, jak je u nás prezentují média. Kdo nezažil obyčejné lidi, kteří jsou ochotni "inostranci" pomoci v jakékoliv situaci, tak neuvěří.

3 0
možnosti
JD

no, nezlobte se na mě, ale příkaz mít každý transparent přeložen do ruštiny a opatřen notářským ověřením, to vám přijde normální? Mě tedy naprosto idiotské, ještě že si to nevymysleli Číňani

4 1
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Nejdůležitější v mém životě je moje rodina a svoboda. Motto: Píši svobodně, čtěte svobodně!