Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zbláznil jsem se a běžím do Bohnic

Ano přátelé už je to nad nebe jasné. Onemocněl jsem. Zbláznil jsem se do zdravého životního stylu. Chorobou je zasažen mozek, oči, nos, uši, ústa, ramena, ruce, zadnice, nohy. Prostě celé tělo.

Vlastně jsem chtěl napsat jen pár řádků o mé cestě z Národní (ve Františkových Lázních) do Bohnic. Ono mi to nedá a musím to poněkud rozvětvit.
Když už jsem neměl ten svůj podělanej fotbal hledal jsem novej impuls. Rádio Impuls mě fakt nebere a tak jsem zkusil impuls v podobě běhání. Dobře jsem učinil. Jak píšu výše, celé tělo bylo postiženo, nebo zasaženo. Jak chcete. Vyberte si.
Normálně jsem si dobrovolně do těla nechal infiltrovat virus, který se jmenuje česky běh v angličtině mu říkají running. Postupně se rozlezl do celého mého stárnoucího tělíčka. Ovládl mé myšlení i konání fyzické.
Horší je, že je tento virus velmi, ale velmi těžko léčitelný. Často se stává, že Vás pronásleduje po celý zbytek života. Léčení je složité. Někomu pomůže lenost, pohodlnost, žádná či malá pevná vůle. Jinému alkohol, cigaretky či jiné drogy.
Já jsem se rozhodl s virem kooperovat a ponechám si ho dokud to půjde. Navíc, když jsem zjistil, že s ním můžu dorazit až do areálu Bohnické psychiatrické léčebny neváhal jsem a začal ještě intenzivněji trénovat, abych před doběhem nezkolaboval.
Raději budu blázen co běhá, než ten, co při čtení některých předvolebních textů pro nastávající komunální volby nevěří svým očím, co si někteří dovolí zveřejnit, a ještě to snad myslí (chudinkové) vážně.
Není blázen jako blázen. Já se považuju za blázna zdravého, toho co se zbláznil, ale neubližuje sobě ani svému okolí. Naopak někdy svým bláznovstvím poblázní své blízké a oni jsou stejně krásní blázni jako vy.
Dobře zamotané to mám.
Ta druhá grupa jsou skuteční blázni, to je ta parta pomílených podržtašek co si myslí, že své neukojené ambice vloží do služby politické. Bez zkušeností, nadhledu, elementární slušnosti a pokory k občanům.
Fuj to jsem popsal moc povážnu.
Doufám, že se nebudu potkávat při svých běžeckých exhibicích s těmi pomatenci, veleblázny s cejchem "rádobypolitik", kteří nám přírodním bláznům otravují zdravé klima. Těmto komikům co se berou neskutečně vážně se mi snad podaří vyhnout.
Až doběhnu v polovině října do Bohnic určitě si udělám ten svůj ruční rituál a s pokorou strávím příjemné chvíle s kolegy blázny do běhání.
Kdo mé poněkud bláznivé myšlenky pochopil děkuji, ostatním se omlouvám
Váš Pavel Forrest Maršík

Autor: Pavel Maršík | sobota 4.10.2014 0:46 | karma článku: 5,93 | přečteno: 148x
  • Další články autora

Pavel Maršík

Utahování šroubů neočkovaným pokračuje

Dobrovolně povinné očkování planety Země pokračuje. Kdo v závěru roku 2021 nedostal alespoň jednu dávku vakcíny jako by nebyl.

29.10.2021 v 7:36 | Karma: 32,22 | Přečteno: 834x | Diskuse| Společnost

Pavel Maršík

Najdi si svou pravdu

Jak rozeznat nepravdivé informace od těch pravdivých, jak si udělat vlastní názor na tísíce zpráv, které chrlí denně mediální svět. Jak se z toho nezbláznit a zachovat si odstup. Řada otázek na které není jednoduchá odpověď.

20.10.2021 v 22:52 | Karma: 6,78 | Přečteno: 227x | Diskuse| Společnost

Pavel Maršík

Od Husáka k Zemanovi

Kdo pamatuje Gustáva Husáka musí zírat jak je možné, že v přímé volbě vyhrál jeho klon. Miloš Zeman a jeho okolí se v mnohém s posledním komunistickým prezidentem podobají.

19.10.2021 v 8:17 | Karma: 24,59 | Přečteno: 510x | Diskuse| Občanské aktivity

Pavel Maršík

Smutný konec Prezidenta republiky

Volby skončily. Občané se rozhodli pro změnu politické orientace. Doba hnutí jednoho muže se uzavírá. Na jak dlouho rozhodne nová vládní garnitura, ale i všichni občané ČR, podle toho jak přijmou nepopulární opatření.

15.10.2021 v 9:48 | Karma: 23,41 | Přečteno: 588x | Diskuse| Občanské aktivity

Pavel Maršík

Filipe Pešáne, jako sorry

Podivné MS v ledním hokeji vrcholí, favorité se trápí, outsideři postupují a arény v Lotyšsku zejí prázdnotou. Bizár v Rize pokračuje 3. 6. 2021.

2.6.2021 v 9:53 | Karma: 4,40 | Přečteno: 170x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28,  aktualizováno  16:44

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Nejdůležitější v mém životě je moje rodina a svoboda. Motto: Píši svobodně, čtěte svobodně!