Rychlost která Vás nese přírodou

Všude kolem nás je mnoho krásných míst. Každé z nich má osobité kouzlo, jedinečnost a nepřenosnost. Když se k návštěvě takových míst přidá radost z pohybu, duševní pohoda a naplnění, stáváte se jeho součástí. 

Já mám ještě to privilegium, že se přibližuji těmto místům společně se svou novou přítelkyní. Není to žena, ale z přírodních ingrediencí zrozena obuv a textil. Zdá se že jsme se stali "jedním tělem" a to doslova. 
Ve chvíli, kdy jsem ji v milovaném Karlíně dostal darem, chtěl jsem věřit, že si budeme rozumět. 
O kom píši? Jde o běžecké boty Salming Speed (mužské provedení). Je neuvěřitelné kolik lehkosti fyzické a běžecké zažíváte při jejich používání. Kdo má rád minimalistický běžecký prvek, tedy maximální spojení s přirozeným během, nemá jinou volbu. Připojte k tomu flexibilitu a pohodlí. Výsledek této kombinace je Salming Speed Man. 
Obuv od pana Salminga jsem nejdříve testoval na silnici. Je faktem, že tento model potřebuje Vaši nohu poznat, uzpůsobit se klenbě a stylu běhu či chůze. Musíte mít trpělivost. Stejně tak si tento produkt oblíbí ti, kterým vyhovuje neotřelý, severský design. 
Obrovskou předností této boty je možnost přecházet na různé terény. Na delší i kratší vzdálenosti a přitom neztratíte rychlost. Naopak, vyšší tempo Vám přijde zcela přirozené. 
Díky vstřikované směsi odlehčené gumy v podrážce budete mít skvělý cit s povrchem po kterém běháte. 
Bota váží pouhých 210g (8 UK) a někdy Vás potká pocit, že neběháte, ale létáte. 
Model roku 2015, o kterém je řeč, navazuje na model předešlého roku. Zásadní změna je u podrážky. 
Tam výrobce použil technologii Tear & Wear (3x odolnější směs gumy). Znamená to, že maximální přednosti Salming Speed zachováme i při velkém objemu naběhaných kilometrů. 
Jako Ambasador švédské značky jsem uvedený model testoval na těchto závodech:
Mattoni 1/2 Maraton České Budějovice - silniční závod seriálu Runczech
kategorie M50 / 8. místo
Metternichova výzva - trail na 33 km
1. místo bez rozdílu kategorií
V Českých Budějovicích se jednalo o ostrý test na půlmaratonu. Zásluhou extrémně vysokých teplot (+31°C) a premiérového závodního tempa v obuvi Salming Speed došlo na 18 kilometru k větší psychické i fyzické krizi. Nicméně jsem ji společně zvládli a dosáhli pěkného umístnění v kategorii. 
Osobní rekord nepadl, podmínky tomu nebyly nakloněny. Nakonec jsem dal čas 01:36:22.
Trail v překrásném prostředí Slavkovského lesa byl jiná "káva." Od startu do cíle jsem byl nesen a jak na šotolině, silnici, měkkém lesním porostu jsem byl jak doma. Prostě ani dlouhé stoupání na Dyleň mi nezabránilo si závod užívat, komunikovat s kolegy a diváky. Skvělá zkušenost. 33 kilometrů jsem zaběhl při premiéře této vzdálenosti za 02:36:12. 
V případě, že pozitivní zážitky s obuví Salming Speed Man budou pokračovat očekávám další pokus o osobní rekord na "půlce" při Baroko půlmaratonu v září 2015. 
Do té doby si ovšem společně proběhneme nejednu krásnou lokalitu a to nejen na západě Čech. 
Všem, kteří se rozhodnou pro severskou jedinečnost a kvalitu přeji mnoho nádherných běžeckých zážitků.
 

Autor: Pavel Maršík | čtvrtek 18.6.2015 15:16 | karma článku: 6,06 | přečteno: 237x
  • Další články autora

Pavel Maršík

Najdi si svou pravdu

20.10.2021 v 22:52 | Karma: 6,78

Pavel Maršík

Od Husáka k Zemanovi

19.10.2021 v 8:17 | Karma: 24,59

Pavel Maršík

Smutný konec Prezidenta republiky

15.10.2021 v 9:48 | Karma: 23,41

Pavel Maršík

Filipe Pešáne, jako sorry

2.6.2021 v 9:53 | Karma: 4,40

Pavel Maršík

Slávistická pohádka skončila

16.4.2021 v 9:45 | Karma: 10,76

Pavel Maršík

FC Rangers vs. Ondřej Kúdela

22.3.2021 v 13:42 | Karma: 38,76

Pavel Maršík

Sociální dilema 2020

31.12.2020 v 12:00 | Karma: 10,92

Pavel Maršík

Covid 19 a naše budoucnost

13.12.2020 v 18:41 | Karma: 23,01

Pavel Maršík

Když kroužíš pro dobrou věc

14.11.2016 v 11:49 | Karma: 10,97

Pavel Maršík

Poučení z běžeckého roku 002

30.11.2015 v 19:20 | Karma: 6,41

Pavel Maršík

Jaký byl letošní běžecký rok?

29.10.2015 v 12:32 | Karma: 7,07
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 960x
Nejdůležitější v mém životě je moje rodina a svoboda. Motto: Píši svobodně, čtěte svobodně!